Sunday, October 28, 2018

යෞවුන් ප්‍රේමය/ calf love






blog එක පටන් ගන්නකොටම මම හිතුවා ආදරය වගේ මාතෘකාවක් ඇදලා නොගන්න මොකද එක නිකන් කොටි වලිගය අල්ලාගත්තා වගේ වැඩක් ....අනික් අතට ඔය ආදරය කියන,ලියන තැන් වලදී මමත් ගොඩක් නසරාණි....මොකද ආදරය කියන්නේ විවාහයට සමාන පදයක් කියලා මගේ භාෂාවේ නැති නිසා (මම ඉතිං වැටෙන්නේ  Part-time lover category එකට ... අවලක් නෑ) දන්නවද මම මේ ලගකදි විවාහය ගැන නියම කථාවක් ඇහුවා විවාහය කියන්නේ ස්වභාවික විපතක් කියලා .
කොහොමහරි අද කතාව මෙහෙමයි" calf love" කියන්නේ මොකක්ද google කරලා බලන්න ...ඕනම එකක් translate කරලා දෙන දෙයියෝ කියන්නත් වසු පැටියා කාලේ ආදරය කියලා ...ඉතිං ගෙවුණු දවස්වල දැනුන දේවල් නිසා මේ post එක දන්න හිතුනා...

මට යෞවුන් ප්‍රේමය දැනුනේ මෙහෙමයි, සිතුවිලි වේගය අඩුවෙලා එත් ස්පන්දනය වැඩිවෙලා.යන්නේ කොහෙද ,ඉන්නේ කොහෙද ,මම කවුද ,ඇය කවුද ,වෙලාව කියද කියලා නොතේරෙන ..බලාගෙනම ඉන්න හිතෙන, ඇස් දෙක දිහා බැලුවත්, මොහොතකින් අහක බැලුවත් හිතට දැනෙන පිරිච්ච හැගීමක් ..කිසිම තේරුමක් නැතිව හැමදේම අමතකවෙන මුළු හදවතින්ම එකම එක දෙයක් විතරක්ම ප්‍රාර්ථනා කරන පුංචිම පුංචි මොහොතක් ඔව් ...කල්ප ගාණක් තරම් මතක තියෙන මිනීත්තු ගාණක්...

එක හරියට මත් බවක් ,ලෝකේ තියෙන ඉස්තරම්ම meth වලින් වත් නොලැබෙන ..එක
සතුටක්,ආශාවක්,මුලාවක් ,හැගීමක් ...හරියට තනියම පන්සලේ බුදුගෙයි  ඉන්නවා වගේ  සැනසීමක් ,තනියම බෝ ගහක් යට ඉන්නවා වගේ සිසිල් බවක් ,ඈත මුහුදේ  ඉර ගිලෙන දිහා bus එකේ වීදුරුවෙන් බලන්න ඉන්නවා වගේ නැත්නම් වහින දවසක් ජනේලෙන් එලිය දිහා බලන් ඉද්දී හිතට දැනුනු හැගීමක්,  හැගීමක්  වචන වලට හරවදිදී දැනෙන සතුටක්, එහෙම නැතිනම් තමන් ආසම කරන කෑමක් ,බිමක් ලැබුණාම දැනෙන සතුට වගේ දෙයක්....

මොනවා වුනත්  යෞවුන් ප්‍රේමය හරි සුන්දරයි ..ලැබුණත් නොලැබුණත්..ඒකාලේ හිතට හිතුන දේවල් ආයෙත් හිතන්නත් බෑ ..හිතෙන්නෙත් නෑ ..එකට තමයි පරිණාමය නැතිනම් පරිනතිය කියන්නේ ...what ever never mind ... මම යෞවුන් ප්‍රේමය ගැන අහපු හොදම කතාව තමයි king khan ..එහෙමනැතිනම් අපි හැමෝම දන්නා SRK ගේ කථාවක් ..."ඔව් යෞවුන් ප්‍රේමය -පාසල් ප්‍රේමය එක මාරයි..හරියට පිහාටුවක් උඩ ඉදගෙන වලාකුලක් හප්පනවා වගේ වැඩක් ..කොච්චර try කරත් පිහාටුව උඩට ගන්නත් බෑ ...වලාකුලක් හැපෙන්නෙත් නෑ ...එහෙම හැගීම් ඇතිවීම සාමාන්‍යයි එත් ප්‍රතිපල අසාමාන්‍යයි."

.









3 comments:

  1. කොමෙන්ට් එකක් කොටලා යන්න guys ...

    ReplyDelete
  2. mara adahassnee macho patta hode...........

    ReplyDelete
  3. excellent... if you can publish some visitors' experience (like my ideas) i will appreciate you

    ReplyDelete